Verzendingsovereenkomst

VERZENDBELEID

Bedankt voor het bezoeken en winkelen bij Le Bel Objet. Artikelen worden buiten België verzonden - hieronder vindt u de algemene voorwaarden van ons verzendbeleid.

Als uw land niet in de lijst staat bij het afrekenen, neem dan contact met ons op via info@lebelobjet.be voor een offerte voor verzending.

VERZENDING

Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of bezorgd in het weekend of op feestdagen.

Als we een groot aantal bestellingen ontvangen, kunnen zendingen enkele dagen vertraging oplopen. Houd rekening met extra transportdagen voor levering. Als er een aanzienlijke vertraging optreedt in de verzending van uw bestelling, nemen we contact met u op via e-mail of telefoon.

VERZENDKOSTEN EN SCHATTING VAN DE LEVERING

We bieden wereldwijde verzending en gebruiken de expediteur die is geselecteerd als het meest geschikt voor ons.

De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen en / of in de winkelwagen.

Wij bieden gratis verzending aan bij een minimum bestelling van 100 EURO naar België, Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

De geschatte leverdatum wordt door de expediteur verstrekt op het moment dat de vrachtbrief / verzending wordt opgehaald. Af en toe kunnen er vertragingen optreden.

Let op: we verzenden niet naar APO / FPO / DPO-adressen. Elke adreswijziging wordt aanvullend aan de Klant in rekening gebracht.

BEVESTIGING EN TRACKING VAN VERZENDING

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden, met daarin uw trackingnummer (s). Het trackingnummer is binnen 24 uur actief.

DOUANE, RECHTEN EN BELASTINGEN

Wij zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor enige douane en belastingen die op uw bestelling van toepassing zijn. Alle kosten die tijdens of na verzending worden opgelegd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant (tarieven, belastingen, enz.).

SCHADE

Wij zijn niet aansprakelijk voor producten die tijdens verzending beschadigd of verloren zijn gegaan. Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met de vervoerder om een ​​claim in te dienen.

Bewaar al het verpakkingsmateriaal, beschadigde goederen en afbeeldingen als bewijs voordat u de claim indient.

RETOURBELEID

Ons restitutiebeleid biedt gedetailleerde informatie over opties en procedures voor het retourneren van uw bestelling.

Nederlands
Nederlands